Tugce1428 36günlüğüz sarılık değeri 10 eğitim araştırmaya yönlendirdi doktorum başına gelen var mı kalıcı hasar bırakır mı bu sarılık kIzlar
Emirin_Annesi10 Tugce1428 bizimde sarılık vardı 40ından sonra baya azaldı 6lara düştü değeri. Şuan 2 ay 1 haftalığız gözlerinin sarısı bile hafif duruyor. Zamanla azalıyor diye biliyorum inşallah düzelir canım
Tugce1428 Emirin_Annesi10 inşallah bizimki de düşer peki sebebi ne bu uzamış sarılığın öğrendin mi sen canım
FerahKuzum Bzim de uzamış sarılığımız vardı. 3. Ayın sonuna doğru geçti tamamen. Bir zararı olmadı doktorumuz da olmaz demişti zaten.
Tugce1428 FerahKuzum 3ay mı içim rahatladı biraz yalnız değilmişim tüm gün ğladım sütüm kesilcek bu gıdışle
Emirin_Annesi10 Tugce1428 inan bilmiyorum canım bizimki yenidoğan sarılığıydı sennkyle aynımı oluyor bilmiyorum ama senin değerde aşırı bi değer değil bence benimki 1aylıkken felan 12 çıkmıstı die hatırlıyorum yavas yavas düşüyor kendine sıkıntı yapma. Bende o kadar zor günler geçirdim ki boşuna kendime sıkıntı yapmsım
FerahKuzum Tugce1428 bebeğinzin şuan en çok sütünüze ihtiyacı var. Rahatlayın geçecek inşallah. Eğer yıkama şansnız varsa her gün yıkayın bebeğinizi veya bezle silin vücudunu. Güneş ışığı da iyi geliyor. Bol bol da emzirirseniz yakn zmanda geçer inşallah 😊
Tugce1428 Emirin_Annesi10 yani 3ay sürdüyse uzamış sarılık diye biliyorum yanlış olmasında inşallah bende rahatlıycam
senem9 Bizim 14le başlamıştı. İkinci ayında 4e kadar düştü. Boş bol emzirin. Geçiyor endişelenmeyin. Yine de bazı tahliller istenebilir altta yatan başka sebep var mı diye. Onun dışında kalıcı bir hasarı yok Allah ın izniyle rahat olun