Sum87 hemen yardımcı oluyorum 😂 aptallık edip bir hafta boyunca bu ağrıyı çektim , şakası bi yana ciddi bi sorun doktoruna git hemen fazla zaman geçirmeden inanki ek takviye almadan gecmiyecek o baş ağrın belden yapılan iğne sebebiyet veriyor kimisinde bu denli sorun yatabiliyor büyük bir serum yedim hem serumun içine hem ayriyeten ağrı kesici iğne oldum bu şekilde geçti eğer geçmeseydi 2 gün de bu şekilde devam edecektim eğer onda da geçmezse bel kısmında olusan bi sıvı birikimi yüzünden olduğunu küçük operasyonla oradan o sıvıyı alıcağını söylemişti doktor yanlış hatırlamıyorsam ben serum yedikten sonra geçti ertesi gün yine başım ağırdı bekledim biraz geçer diye doktorum ağarırsa mutlaka gel demişti 1 saat içinde geçti baş ağrım