Tued Ah ah..Ben birde bacaklarını kendim tuttum.Hemşireler çıkarken bana kızıyordu bebek sustu sen niye ağlıyorsun diye.Ateşi çıktı ama doktor 37.2′nin altında olursa normal o değer sınırda ozaman calpol verirsin dedi.Bizim 36.7 de kaldı.Huzursuz oldu biraz o gece sabaha kadar uyudu.Endişe etmeyin geçmiş olsun.