Didarr Uyurken nasıl uyuyorsunuz bana göğsünün üstüne yatma sırt üstü yat yoksa süt düğümü olur iyi değil diyorlar tecrübeli anneler var mı böyle bi şey siz nasıl yatıyorsunuz
Agustosbocegi Didarr bende yuzustu yatiyorum istemeden . Mastite yol aciyomus sirtustu yatmaya ozen gosteriyorum ama uykuda yuzustu buluyorum kendimi 🙈🙈