uykutulumu35 Merhaba kızlar 3 ay 6 günlük bebeğim var bazen uyurken korkup bir anda kollarını açıp hızlı nefes alarak etrafına bakınarak uyanıyor ve uyurken evde kapı açılsa sesine irkilir geri uyur normal mi acaba ?
BalBocegininAnnesi uykutulumu35 aynısı brnde de oluyor ve nedenini bilemiyorum. Etrafa sorunca da normal diyorlar 🤷♀️
Hatice_R uykutulumu35 ya bizimki de 3 aylık aynı şekilde korkuyor her şeyden bende anlamadım sebebini 😔
uykutulumu35 BalBocegininAnnesi Asaff89 bende sorduğumda normal bir süre sonra geçiceğini söylüyorlar ama bilemiyorum korkuyorum böyle aklını atıcak diye 😅 sizinkiler kaç aylık
BalBocegininAnnesi uykutulumu35 3 aylık. Bi de burda KONAZOL şampuanı öneren oldu. O kişi keşke görse mesajımı. Çocuklara önerilmiyor da nasıl kullandı bebeğinde kim önerdi merak ettim. Biz de kullanabilir miyiz diye
BalBocegininAnnesi uykutulumu35 normalde büyüklerde mantar vb vucutta oluşan deri kalıntıları kabuk görünümlerini yok ediyor
BalBocegininAnnesi uykutulumu35 yok yok konak var. Bir anne bebeğindeki konağı çok kısa sürede geçirdiğini söylemişti de o yüzden aldım ama kullanmıcam.
uykutulumu35 BalBocegininAnnesi bizde de oldu bir ara banyodan 2-3 saat önce zeytinyağı ile masaj yapıp kafasında beklettim sonra banyo yaptırdım yani bir kaç banyoda geçti
uykutulumu35 Hatice_R bir çok kişi de oluyormuş bu şekilde demek ki normal. Yatarken eldivenlerini takıyorum ama değişen bir şey yok 🤷♀️
Hatice_R uykutulumu35 ya ben eldiven hiç takmadım ama uyuturken kundak yapıyorum o çok rahatlatıyor yatağına yatırinca da çözüyorum kundağı öyle uykuya geçebiliyor öbür türlü hiç uyumuyor sürekli sıçrıyor…aynen normal demekki
uykutulumu35 Hatice_R bende uykuya daldığında kundak yapıyorum yapınca rahat uyuyor ama yapmadığım zamanlarda sıçrıyor