Dogabebekkk bunum yerine kuru meyveler ile şekersiz hoşaf yapıp içebilirsiniz. Dereotu yiyebilirsiniz kahvaltıda artacak durumu yok gerçi ama içiniz rahat etsin isterseniz 🥲 su yetiyor zaten süt için yoksa. Mutlu olun ve yetiyor yetmiyor şu kadar çıkıyor diye takılmayın. Rahatlamaya bakın lütfen su akıp yolunu buluyor 💖💖 rica ederim taze lohusasınız şuan bu yollardan geçtik ve sizi çok iyi anlıyorum 💖ben 2 aylıktı bebeğim kayınvalidelere gitmiştim bebeğimde 2 aylık aşısını oldu birkaç güm önce ve 15 günlükten sonra kucakta durmaya başladı sadece 1 yaşında hala kucakçı 💖 yatırdım durmadı ağladı kayınvalidem direkt acaba sütün mü yetmiyor az doymuyor çocuk dedi. Bunu kendi anneme de söyledim aynı şekilde nerden biliyorsun sütümün yetmediğini bebeğin kilosunu mu ölçtünüz dedim. Neye göre anlayabiliyorsun sütün az olduğunu dedim. Bunjn için ağladı 😂 hala gülüyorum. Herkesin sütü fışkırır çünkü karşısındakinin asla yetmez çocuğuna hep böyledir insanlara göre. Kafanızı rahat tutun lütfen boşverin herkesi herkesin sütünü kilosunu vs belki sizin bebeğinizin boyu uzun olacak örnek veriyorum. Birşey diyenleri de çekinmeden bozun hiç affetmeyin 😂😂😂 keyfiniz yerine geliyor o zaman susunca dert ediyorsunuz çünkü. Bol su ve güzel sütlü günleriniz olsun inşallah