Esliminannesi Aa teşekkür ederim moral oldunuz bana da. 3-4. ay atakları meme reddi görülen bir durum. Size tavsiyem yorucu olsa da boynunuza ilgisini çekecek renklerde bir kolye takıp emzirmeniz, biberon devreye girdiğinde kolaya alısıyorlar emmek istemiyorlar. Loş ortam, yatarak emzirmek, duşta emzirmek, köşesiz ortamlar ( kokodin çekmece vs. olmasın ortamda mesela düz duvar ve siz olun gibi) Evi gezdirmek, bol konusmak, bol kucaklı bir atak oluyor) gözleri daha iyi görüyor, uzaklık ve köşe kenar olayını keşfediyorlar ve evet zamanları kıymetleniyor emmeye zaman ayırmak yorucu onlar için. Sabır ve şefkat bunun ilacı.