HuseyinAlp Oğlum 3 aylık ek gıda ya geçerken tabak çatal kaşık falan ne alınması lazım listeniz var mı bide önereceğiniz marka oioi diye Bi marka var çok pahalı ama herkes koku yaptığından şikayet ediyor
asyasare HuseyinAlp oioi kasik tabak ve onluk kullaniyorum koku yapmadi. bulasik makinasina atmadim elimde bebek deterjani ile yikadik hep . memnunum
dertlikerkenez HuseyinAlp oioi’yi bulaşık makinasında yıkarsanız koku yapıyor, elde yıkanması gerekiyor. Başlangıçta hiç birşeye ihtiyacınız yok. Ben silikon kaşık 1 tane aldım, kendi elinde tutsun öğrensin diye. Ama yedirirken tatlı kaşığı kullanıyorum. Silikon kaşığa alışırsa evde unuttun sorun, dışarda yere düştü sorun, kirlendi sorun vs vs blw yapmayacaksanız eğer kase, tabağa da başlangıçta ihtiyacınız yok.
dertlikerkenez HuseyinAlp bebek liderliğinde beslenme. Hiç kaşık kullanmıyorsunuz, bebeğe veriyorsunuz o kendi yiyor. Ben onu yapacak kadar sabırlı bir anne olamadım😁 hem be kadar yediğini anlamadım hem de inanılmaz dökülüp saçılıyor ve uzun sürüyor. Sabredemedim.
Aybersa HuseyinAlp Merhaba mama sandalyesi , silikon kaşık, alistirma bardagi su icin, mama kavanozları, önlük ve bolca tarif. Lor peyniri, labne peyniri , yogurt yapma, peynir altı suyu bunlarin da tariflerini arastir simdiden🤣
F-Betul HuseyinAlp Oioi kaşık aldım çok memnunum, tabaklarını almadım indirimde alırım diye. Bol bol önlük alın.
yigit57 HuseyinAlp dur daha dur kaç ay var emzirmenin tadını çıkar daha :):) bitmiyor ek gıda eksikleri yorulma şimdiden