Ayazarda Mama yerken ayakta tutunca falann ayak parmaklarını hep kasıyor düz de basmıyor bu bir sorun mu yoksa normal bir süreç mi ?
mertinannesi_ Ayazarda benım oglum 9 aylık ayaklarını hep birbirine surtuyor ve duz basmıyor yıgenımde bu şekil deydi yurunce geçti normal bence