Alya88 Arkadaslar damlayı tüm saklama koşullrına uygun biçimde saklıyorum fakat şişenin sonuna yaklaşırken sıvı olan damla bildiğiniz katı bir hal alıyor bildiğiniz donmaya yakın zeytinyağı gibi oluyor bu durumla karşılaşan var mı acaba
Busrabektas Alya88 evet malesef oyle oluyor 4 sise bitirdim hepsi ayniydi sona dogru akiskanligi azaliyor
Alya88 Busrabektas bozulma falan değildir dimi çocuğa verdim ama sonradan da acaba yanlış yaptım diye düşündüm
Busrabektas Alya88 biz o sekilde 4 ay kullandik hic bir problem olmadi ama yine de danisin isterseniz
tombikdonerkankasiiskender Hayır cnm bozulmasından dolayı değil içinde doğal yağlar olmasındna kaynaklı bende bebeğime kullandım onu için rahat olsun