Minnaktosbik Merhaba hanımlar 4 aylık bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyor ana malum doğum kiloları 🥴 tarçınlı suyun ise yaradığını duydum ama emzirirken zararı olurmu kullanan faydasını gören varmı acaba içinizde yardımcı olursanız çok sevinirim
Sakarya54 Minnaktosbik ay ben emzirmiyorum ama bende duydum denedim bi 6 aylik kizim hala ödemim var ellerimde bir gün yapsam 2 hafta yapmıyorum unutuyorum hepp🙄
Esmataha Minnaktosbik bir sürahi suya bir dilim limon bir adet kabuk tarçın 😋 Bir zararı olduğunu hiç duymadım ama tam net bilmiyorum yine de. Ödemi atmaya çok yardımcı oluyormuş kaynanam normal su yerine içiyor sürekli.
Alinadefne Minnaktosbik yok zencefıl karanfıl tarcın muhtesem odem atıyor. Hemen yap hemde sut artırıyor cnm