melike_esraa bağırsak problemine yol açabilir canım bilmiyorum ama emin olduğum bir saat sonra içindeki bileşenler değişiyor ve zarar vermese bile hiç bir faydası olmuyor bebeğe.hatta mama kutuda bayatlamışsa zehirliyor Allah muhafaza ishal ve kusma yapıyor sakin verme derim bir saatten fazla beklemiş mamayı ben termos kullanıyorum her yerde mamayı az az.yapıyorum ziyan olmasın diye de içerse bir daha yapıyorum