melike_esraa zayıf baya benim kızımda çok zayıfladı doğduktan sonra bu açlık meselesine herkesin sağlık ocağı dahil yanlış yönlendirdi mama vermem lazımken vermedim sonra verdim haddinden fazla yiyordu sonra ama düzeliyor o yemeğe ihtiyaç ı var verin yesin yiyebilği kadar canım vücudun kendisinin vitamin e ihtiyacı var ki bu çocuk böylesine yiyor sonra bak gör post açarsın artık bebeğim eskisi kadar yemiyor diye 😂 demedi deme