temmuzgunesii Selvii rabbim kimseye yasatmasin insallah hepsine sifa versin zor yogunbakim kapisinda beklemek rabbim tum yavrulari tez zamanda annelerine kavustursun
Selvii OlgaArslan çookk geçmiş olsun. Çok zorlu bi dönem gercekten. Bizede 14 gün kalacaksınız dediler bakalım yarın tahlil yapacaklar sonucları o bekliyoruz Allah’ın izniyle inşallah iyileşip cıkar bebeğim 🙏
OlgaArslan Selvii dua edin evet çok zor bilirim 1 ay 7 gün yoğunbakımda yattı oğlum çok zor sizi anlıyorum ama dua etmekten başka bişey yapamıyoruz maalesef. Allahım şifa versin yavrunuza sağlıkla kavuştursun