Internette boyle konusmalar var..bineron mamasini isitip kullananlar oluyormus..bildigim kadari ile isitilmaz..paketlerde de iyle yaziyor..Almanyada vs isitiliyormus..bu konuda bilgisi olan varsa yorumunu bekliyorum..bazi durumlarda cocuk emmek istemiyor ve kaliyor mama..çop oluyor..