Beyzanaz34 Dün 1 hafta oldu doğum yapalı salı günü gece dikişlerin açıldığını fark ettim normal dogum yaptım kesi atıldı dikişler açıldı doktor hafif enfeksiyon var dedi ilaç verdi dikiş atmadı başına gelen var mı? Ne yapacağım kendi kendinr mı kaynayacak?