Gamzeferdiemir benim ki iki aylık oda doğduğundan beri öyle canım. Aynı doğum tarihli arkadaşımın da bebeği var bize geliyorlar bakıyorum çocuktan tüm gün çıt sesi bile çıkmıyor o kadar uysal, bizim ki kıyamet koparıyor akşama kadar. Şükürsüzlük gibi olmasın ama öyle görünce üzülüyorum benim bebeğim neden böyle diye. Şöyle kucağıma alayım bi seveyim diyemiyorum hep ağlıyor, meme reddi yaşıyorum zaten sütü sağa sağa veriyorum o anlamda da manevi bi bağ kuramadık. Zor gerçekten ama bil ki yalnız değilsin..