Her aşı öncesi içim huzursuz oluyor. Ağrısı, ateşi olur mu, canı çok yanar mi diye endişe ediyorum. Çok şükür diğer aşılarımızda korktuğum olmadı. Yarın 18. Ay aşılarımız var yine aynı korkular sardı beni. Sizler nasıl geçirdiniz zor mu ateş yapıyor mu ? Biliyorum her bebek için farklıdır ama merak ediyorum yazarsanız sevinirim. (Aşıya gitmeden calpol vermeyi doğru bulmuyorum )