-Ozlem- sezeryan oldum 3 buçuk ay oldu.. spora başladım, evde koşu yapıyorum.. karın kaslarımı gerecek hareketler yapmıyorum..
evin içinde turluyorum bütün odaları 😬
5 km ayarlıyorum programı.. belime terletici kemer sarıyorum.. diyet ile birlikte (ekmeği kestim , bol su ve 2 öğün besleniyorum…akşam 6 dan sonra birşey yemiyorum çok acıkırsam çubuk krakerle geçiştiriyorum.. 1 haftada 2 buçuk kilo gitti..