Bebeğim bugün 1aylik oldu.Sol göğsümde birden süt azaldı byle bı durum yaşayan varmı şuan hem ilk onu emziriyrum hem sagiyrum. Sizde olduysa naptınız nasıl arttı. Geçen az bi gözyaşı döktüm üzüldüm uyumuyor diye ondan olmuş olabilir. Yaşayanlar fikir verirse sevinirim