mirayyy20-20 Pişirip yarısını yoğurt yapmistim 1 litre de cam kavanozda buzdolabına koydum birkaç gün sonra yoğurt yaparım kızıma diye ama ocağa koyduğumda katilasti kesildi. Nasıl süt saklicam kızıma gün asiri mayalamak için
Halimemeva mirayyy20-20 ben buzlukta saklıyorum çıkartınca eriyor kullanıyorum ama yoğurt yapmadım hiç buzluktan çıkartınca
416767 mirayyy20-20 buzlukta saklıyorum yapacağım zaman ckarip fazla erimeden tencereye koyuyorum o isinirken eriyor zaten taze süt gbi güzel yoğurt oluyor
Bsecill mirayyy20-20 dondurucuda saklayabilirsiniz ben dondurucudan alıp mayalarım hep isterseniz önceden indirim tamamen çözünsün ki benve öyle daha iyi oluyo yada indirim direkt tencereye alabilirsiniz
Halimemeva mirayyy20-20 pastaya keke kullandım canım şimdiye kadar içmek için de bi sorun yaşamadım ama küçük bi kapda dene istersen nasıl olacak