NeslihanAyanolu
Merhaba anneler 8 aylık oğlum var alt iki dişi çıktı ama diş değil mübarek bıçak emzirirken öyle ısırdı ki çığlık kıyamet acımdan oturdum yarım saat ağladım yapamıyorum emziremiyorum hadi silikon ile iyi kötü emzirdim meme olmadan uykuya dalamıyor ne yapacağımı şaşırmadım artık siz neler yapıyorsunuz yalvarırım yardım edin