ilahiyatci_Mom benim doktorum o şekilde konuştu canım doktorlardan iyi bilemeyiz.. elbette atesi çok çıkarsa mecbur vereceksin ki inşallah gerek bile kalmaz.. ama aşıların vücut ile savaşması lazım atesin durumuna göre soyun büklüm yerlerine soğuk uygulayın düşmezse calpol.. 36.5-37.5 arası normal