Ben geçen gün yaptm soğanı ufak doğradım zeytinyağında azcık soteledim sonra ufak ufak doğradığım patatesleri ve kapya biberi ekledim onlarla da biraz pişirdin en son doğradığım ciğerleri de ekledim çok az su ekledim kapağını kapattım o şekilde pişti oğlum 10 aylık ve severek yedi☺️