Emzirme yastığı büyük rahatlık. İlk günler kullanmadım eğilmekten boynum belim göğüs kafesim ağrıyodu resmen. Yastıkla bebek yukarda kaldığından biraz hiçbir yeriniz ağrımıyor. Kendi de rahat ediyodur sabit düz duruyor en azından ve kilosu arttıkça kolunuz da ağrımayacaktır.