Merhaba arkadaşlar bebeğimin gelişimi gayet güzel hiç sorun yok şükür kafa ölçümü falanda yapılıyo sağlık ocağında ama kafasının arkasında elleyince bi tarafı biraz daha şiş gibi ama sert bi tarafı öyle korktum bi şeymi var acaba hastaneye götürmeyi düşünym virüsten gitmesemmi dedim gelişiminde sorun yok ama elleyince bi tarafında sertlik hissedince korktm