Leylamoms ya kızımdaki mevzu çok ilginç, hesaplamaya göre atağın bitmesine 3 gün var 19.haftanın içindeyiz. Geçen ay korona olduk toplamda 1 hafta sıkıntı çektik, uyku gerilemesi, ani ağlamalar, kucak istemeler,huysuzluk. Ben atak olduğuna emindim. Ama sadece o hafta. Kizim o haftadan sonra gayet minnoş, gündüz uykusu var gece 6 7 saat uyuyo, ağlaması bitti. Benim şansıma mıdır nedir anlamadim