Annebebek58 Regl olmaya 3 4 gun kala veya regl zamani emzirirken sizlerinde sutunde azalma oluyor mu acaba kızlar
Emir123ali Annebebek58 evet canım oluyor bebek biraz emmek istemiyor gibi oluyor tadındanmı değişiyor süt az geldiğindenmi bilmiyorum ama öyle oluyordu diyorum çünkü 6 aylıkken bıraktırmak zorunda kalmıştım alerjiden dolayı
Defneninannesi1108 Annebebek58 evet regl olsak bi dert olmasak ayri dert bide gercekten meme reddi yasiyoruz ben tadinin da degistigine inaniyorum.
Annebebek58 Aselhafsa61 bende regl olmadan 2 3 gun once basliyor sut azalmasi bazen imreniyorum dogum yapmis 1 yil regl olmayan kadinlara 40 im cikar cikmaz regl olmaya basladim
Emir123ali Annebebek58 süt ürünleri vs elma havuç salça sütümden geçen ekmek bi çok şeye o yüzden emzirmeyi bıraktım
Annebebek58 Defneninannesi1108 evet tadi da degisirmis seker orani dusermis biraz o yuzden olmadan ve olunca 1 hafta sancili geciyor bizim icin