Merhaba kızlar biliyorum her bebek farklıdır ama birşeyi merak ediyorum oğlum 3 aylık olacak hala gündüzleri 1,5 2 saatte bir 40-50 dakka emiyo yavaş yavaş😀 dikkat ediyorum 50 dakka da olsa hala yutkunma sesi geliyo.. acaba böyle olup ayı büyüdükçe emme süresi azalan var mı? Halamın kızı 6 aylık 7 dakka fln emiyomuşda