mrvbyks canım ben de bebişim 2 aylıkken işe başladım, elimde lansinohun elektrikli pompası var ama vakum gücü iyi değil bana kalırsa, süt sağması uzun sürdüğü yetmezmiş gibi bir de memeyi tam anlamıyla boşaltmıyor. 5 haftadır süt sağıp bırakıyorum ve resmen süt sağmak işkence haline döndü😬 Pazartesi günü medelanın hastane tipi pompasını kiralayacağım, aylık 150 tl imiş.. kullanan arkadaşlarım çok memnun kalmışlar, hem mastit oluşumunu önleyip süt kanallarını da açıyormuş.