Prensesss_annesiii Kizlar teyzem kalp hastasi bugun korona oldugunu ogrendik acaba ilac icebilirmi bizde ilaclardan korkuyoruz ilac getirmisler ic demisler ama bilgiisi olan varmi
melisaninannesi Prensesss_annesiii canım eşimin bi akraba kalp hastası. Ameliyat falan da olmuş geçmişinde covid oldu atlattı. İlaç kullandı mı bilmiyorum. Ama ilaç kullanmayanlar yoğun bakıma kaldırıyor diye biliyorum. Çünkü akciğerlere iniyor maalesef.
Deletedmom95 Prensesss_annesiii aynı eşimin teyzesi gizli kalp varmış gitmedi hastaneye ilaç da içmedi. Sonra yoğun bakıma aldılar sonra öldü kalp krizi geçirip.