Bademlii Gündüz nerdeyse hiç uyumuyor benim kızım çok nadir. Uyusa da yarım saat kestiriyor. Gece kucakta mayıştırıp bazen uyutup yerine yatırıyoruz ama ben çok kucakta gezdirmiyorum iyice uykusu gelip gözleri gidince uyutmaya çalışıyorum yoksa iki saat evde geziyoruz mutlaka da beyaz gürültü yoksa hemen uyanıyor ses çıkınca