Mom091 bizimde sağolsun annemler o kadar erken alıştırdı ki bıraktırmak imkansız oldu deliriyor yürüteç diye çok zaman geçiriyor üzerinde. Birde kucak falanda sevmiyor hep gezinicek bir ara emeklemeye başlayınca emeklemek yetmişti ama şimdi yürüyemedikce kıyamet kopuyor evde. Napıcam bilemedim açıkçası