Kızlar bebeğim daha 19 günlük belki daha çok küçük adapte olamamıştır diyeceksiniz ama e gündüzleri altını değiştiriyorum emziriyorum gazını çıkartıp koyuyorum çok güzel 2-3 saat uyuyor sonra geri uyanıyor yine aynı şekilde ama gece hiç uyumuyor ne yapmam lazım gece gündüz kavramı hâlâ oturmamışmıdır yani saat 1 de uyanıyor emiziriyorum koyuyorum altı da temiz uyumuyor şükür ağlamıyorda saat 2-3 e kadar sonra tekrar emziriyorum koyuyorum saat 5-6 ya kadar hep ağlıyor susmuyor 6-7-8 gibi de hep uyanık etrafı izliyor ya da ağlıyor saat 8buçuk 9 gibi gözler gidiyor artık uyuyor nasıl gece uykusununda düzene sokarım bilmiyorum 🤷♀️ artık sersem gibi oldum nolur yardım edin ya da ne zaman düzene girer 🤔