Babam kalpten rahatsız ritm bozukluğu var kendisinde ilaç falan kullanıyor. Bugün bi tamir işi yapıyordu priz lamba falan tamir ediyordu evdeki. Birde başı döndü midesi bulandı sop soğuk ter döktü atleti şu içindeydi yüzü ben beyaz dudakları morardı. Hemen ambulansı arayalım dedik asla aratmadı. Aşırı inat aşırı sinirlide olmaya başladı. Ne yapmamız lazım. Sağlık ocağına bile gitmek istemiyor ikna edemiyoruz. İnadından yine gitti tamir etmeye çalışıyor. Arada böyle oluyor ama asla doktora gitmiyor 😔