Deletedmom71 ben ilkinde bel fıtığı oldum agrilarim kaldi ikincide resmen kasilip kaliyordum o agrilardan kafein yuklemesi denilen bir serum var onunla kurtuldum üçüncü de bisey olmadi allaha şükür dr serum takti bana agrilarim icin kafein yuklemesi dedi kafeinli seyler tuketirsende faydasini buluraun aci kahve nescafe falan