Kbragzl Merhabalar hanımlar elimde kiwinin beşiği var. Bebeğim yüzüstü yattığı icin cok kullanamadm. Düşünen almak isteyen olursa yazabilir. Ben 650tl ye almıştım 6 ay önce 350ye satacağım.