Aysenurl Atesolcerim pek iyi degil.Elimi anlina koydugumda sıcak gbime geldi 8 ayligiz dis cikario bebegim. 1 tane disi epey cikti ust diside bas vermis. Yuzunu felan yikadim ne yapabilirm baska
asyasare Aysenurl elektronik almana gerek yok koltuk alti makat gibi yerlerden olcen kucuk ucuzlardan bir tane edin derim. ben genelde makattan bakarim atesine garanti olsun diye. ilik suyla dus aldir ve kalin giydirme atesi varsa
peri_masali Aysenurl imkanınız varsa sağlık ocağına gidip ölçtürün isterseniz içiniz rahat eder doktor daha iyi yönlendirir
Balkizlarim Aysenurl canım bak bu ateş Allah korusun yüksek olur anlamazsın eczanede satiliyo ufak ucuzdan şimdilik al kötü bişey yazmadım ki senin iyiliğin için diyorum
Deletedmom60 Aysenurl tamam ama böyle olmaz ki fitil veya calpol vermen gerekse neye göre hangi dereceye göre vereceksin o elle kontrol etmekle olmaz ki şuan sana bişey diyemeyiz bunu yap diye yani.. en kısa zamanda edinmen gerekiyor ateş ölçeri
Nrgs Aysenurl ateş elinizi alnına koymakla anlaşılabilecek bir şey değil ateşi var mı yok mu onu bilmeden de şunu yap bunu yap diyemeyiz tavsiyede bulunanlara atar yapmışsınız ama klasik koltukaltından ölçen ateşölçerler 3-5 lira bir şey alamadıklık bir durumu yok bunun
Aysenes Aysenurl klasik ateşölcerler en dogru sonucu verenler benim ateşölcerimde 4€ luk birşey yani ücüz ama iyi
Ggdefne Aysenurl koltuk altı ateş ölçerli vardır muhtemelen onlarda doğru ölçüyor iyisiyle alakası yok