Adensu peki ilk çoçuğunuzun tabiatı nasıldı? Yanı zaten uslu, kolay bir çocuk muydu yoksa büyüdükçe mi kolaylaştı her şey. Ben 3 yas gibi olsun istiyorum Allah nasip ederse ama kızım da oldukça zor ve uykusuz bir bebek. Böyle devam ederse biraz zor olacak bızım icin :)