Kbrmerci Merhaba anneler. Başaksehir çam ve şakura hastanesinde kadın doğum doktoruna giden var mı acaba
Deletedmom_36 Kbrmerci bilgim yok malesef hemen evimizin onunde hastane ve babam su an orada yatiyor😔
Rumeysadgl Kbrmerci 1 ay once dogum yaptım acıl olarak gıtmıstım hıc polıkılınıge normel gıtmedm randevu bulmk zormus zaten. Ama acılden gıttım ve gecesınde doguma aldılar adnan hoca var cok iyi kendısı. Dogumundanda memnun kaldım tavsıye ederm
Mom080 Kbrmerci yani yorum yapildikca post görülür post görülünce de bilen biri çıkar ve yardım edilir
Kbrmerci Nurgullll sitelerde çok şikayetci olan var kötü davranıyolar sıra alamıyoruz bi türlü diye böyle şeyler yaşadınız mı
Nurgullll Kbrmerci ben çok memnun kaldım. Yani denk gelme meselesi birazda. Randevu de önce alırsanız oluyor bildirim isteyin MHRS den. Zaten son ayda doğuma yakın acilden yeşil alana gidip randevusuz bakıyorlar.
Nurgullll Kbrmerci o hastanede doktorlar sürekli değişiyor. Dogumumu yaptıran farklıydı gittiklerim farkli. Ama erkek doktor sorun olmazsa Adnan Şar çok iyi bir doktor. Bide Burcu Uçar a gitmiştim iyiydi