Mom3 1 litre süt, 1 su bardağından biraz eksik şeker, 1 silme çay kaşığı kabartma tozu, vanilya . Süt, şeker ve vanilya yı karıştırıp ocağa alıyoruz. Kaynamaya başlayınca kabartma tozunu ekliyoruz. Bu sırada süt bir anda kabarıyor altını kısmak lazım 😊 kıvamı koyulaşana kadar ara ara karıştırarak pişiriyoruz. Baya uzun süren bir işlem 😬 ama çok lezzetli 😋