Aynurrdgn Kızlar 1 aylık bebeğim var sol göğsüm 2 gündür çok ağrıyor içinde yara var gibi sürekli sis emzirmeme rağmen inmiyor varmı bilgisi olan
Efemm Aynurrdgn 11 aylık oglum dün benım sol göğsüm oyleydi içinde sert bi şişlik vardı sürekli onu verdım gecti emzirerek gecırdım ben el vuramıyordum o kadar kötüydü
Aynurrdgn Efemm bende sürekli onu veriyorum ama hiç inmiyo şişliği gerçekten dayanılmaz bi ağrısı var
Efemm Aynurrdgn mastit olursanız sıkıntı ateste yapar canınız bişey mi cekti acaba annem bide lahana yapragı sar der iyi geliyormuş derler bn denemedim ama