Elifduru11 Kaçıncı aydan itibaren kullanmalıyım dün sağlık ocağına gittim doktorun bana anne sütü veriyorsun gerek yok dedim ben de gerek olduğunu düşünüyorum ama sizce
Bulutbey Elifduru11 4 Aydan itibaren kullanmaya başlatıyorlar. Anne sütü almasına rağmen oğlumun kan değerleri biraz düşük çıkmıştı. 4 ay galan kullandım. Sonra diş çıkardığı için kabızlık başladı Kullanmadım.