Maliki Bes gun once sezeryan ameliyatı oldum. Gaz cıkısı var fakat büyük abdest ne zaman olması lazm daha varmı gec mi kaldım. Lavman almam laznmı
Hohomoromu Maliki yani biraz gecikmissn bence lavman al bol sıvı su çorba falan tüketiyormusun normalde büyük abdest i yapmadan hastaneden çıkartmıyor lar diye biliyorum
yokbecanim Maliki kuru incir hoşafı anında tuvalete çıkarmıştı beni.varsa ya da alabilirseniz deneyin isterseniz.
Mervenbal Hohomoromu pandemiden dolayı özel hastane bile max 2 gün tutuyor. Gaz olduktan sonra çıkış veriliyor.
Aysenurmiran Maliki aslında büyük abdest olmadan hastaneden çıkış vermiyorlar beni olmadan çıkaramam demişti doktorum
Mervenbal Maliki 1 hafta 10 gün içinde çıktım ben. Doktoruma sorduğumda gaz çıktığı icin sıkıntı olmaz demişti. Daha sonra düzene giriyor zaten
Busra1998 Maliki vişne suyu iç cnm bol bol de aktardan lahusa şerbeti için malzemeler satılıyor ondan al kaynat iç cok rahat tualete cıkarsın
ilkgozagrimm Maliki bende cıkamamıştım tekrar gidip muayene oldum ilac vermışti doktor onu içince cıktım rahatsızsanız tekrar gidin surup yada lavman verirler
Mervee88 Maliki ben lavman olmadan yapamadım maalesef ve dikişlerimi çok acıtmıştı.. sizde yaparsanız rahatlarsınız bence😊