Kızlar merhaba bebegim 3 aylık 3.sıçramada bu hafta ilk defa bu gecemiz berbat geçti uykuya dalamadı huysuZdu hala huysuz uyku düzeni kurmaya başlıcaktım tamda sizce ertelemelimiyim ben hafta daha 😔dün tam 3 saat uyutmaya calıstım erkenden boşa kürekmi sallıyorum sizce şu süreçte 😔