Goktugmom_ siirt pervarideyiz baya küçük bi yer iş bakımındanda biraz yorucu nöbetleri falan ev kiraları pahalı a101 dışında bilindik market yok manav market pahalı 😑merkezi nasıldır hiçbilmiyorum bize 1.5 saat uzaklıkta ayda yılda bir gidebiliyoruz siz nerdesiniz batının