Bebegin 4 kilo doğdu 2 hafta sonra 3.5 kiloya düştü doktor mama da ver dedi sonra bebeğim 3800 kilo oldu bir haftada şimdi 4250 gr oldu doğduğumuz kiloya daha yeni ulaştık doktor mamayı kes kendini emzir dedi ama oğlum kilo almıyor boyuda uzun olunca o kadar zayıf görünüyor ki ne yapmalıyım sütün yaramıyor diyorlar kimi mama ver diyor kimi verme diyor göğsümü sikistirinca süt fiskiriyor bir akıl anneler