Cgdmltr93 Kızımın kilosu ayına göre biraz fazla anne sütü ve ek gıda alıyor ne görse yemek istiyor doğdugundan beri öyleydi doktorlar bu bebek çok obur olacak diyorlardı. Ek gıda vermıyim diyorum ama ozaman da doymuyor ek gıda anne sütü bazen de mama veriyorum. ek gıda günde 1 kere veriyorum akşama kadar emiyor sütüm azalırsa akşam ya da gece mama veriyorum. Ne yapmam lazım korkmalı mıyım kilosundan.
Cgdmltr93 Cgdmltr93 sürekli mız mız. Sürekli ağlıyor sadece emerken ve bişeyler yerken susuyor.ilgileniyorum falan ama sürekli kucakta ve ağır oldugu için bir de bel fıtığım var dayanamadığım zaman birşeyler veriyorum. Nasıl bir yol izlemem lazım
ZhraCelik Cgdmltr93 anne sütü alan bebekler ober grubuna girmiyor canım sıkıntı yapma ek gıdayıda günde 1 kere veriyorsun zatrm sorun olmaz kilosu
Deletedmom9 Cgdmltr93 Maşallah. Sadece anne sütü problem olmaz mamayı da günde bir kere veriyorsunuz o da normal. Ek gıda da günde bir kere o da iyi. Sütünüz yarıyor demek ki bence endişe edecek bir şey yok. Ha belki mama kesilebilir.
Bisaniyebakarmisin Cgdmltr93 oyyy masallah 💕💕💕 1.5 yaşındaki kizim 10 kilo 😂😂 Keşke benim kızımda iştahlı olsa
Cutes Obezlikten korur derken, ömür boyu korur anlamında değil, ilk 6 ay sadece anne sütü alan bebekler için. Ek gıdaya geçişte tabiki kilo alımı artabilir. Anne sütü kilo alımını kontrol eder diye birşey hiç duymadım.
Cgdmltr93 Deletedmom9 akşama doğru sütüm azalıyor ama o Yuzden veriyorum.bir de gece çok uyanırsa veriyorum günde Max 3 kez oluyor. Hem anne sütünden hem ek gıdadan hemde mamadan vitaminini alsın istiyorum çünkü sütüm ne kadar var ne kadar yetiyor bilmiyorum
alpin-annesi Cgdmltr93 benim oğlum 3 ay anne Sütü aldı 5 ay 11 günlüğüz mama + ek gıda şeklinde gidiyoruz 4 saatte bi bazen 100 bazen 130 ml mama içiyor en son 1 ay önce gittik 8600 gr 70 cm dedi boyu uzun olduğu için kiloyu çok problem yapmadı. Sizin bebeğinizin boyu kilosu nasıl ?
Cgdmltr93 alpin-annesi sizin mama+ek gıda ama.. üstelik 5 ay 11 günlük ek gıda da çok veremezsiniz şuan sadece mama gibi birşey. Bilmiyorım anne sütü değil de mama alıp kilosu böyle olsaydı ben daha çok korkardım.
Eslembaby-Cennetmomy Cgdmltr93 benim gorumcemin iki çocuğu da öyleymiş 3.de öyle 5 ay 7 günlük tek seferde 250ccden fazla mama içiyordu 3.5 aylıkken 8 yaşında kızı var görsen 15 yaşında gibi kocaman MasaAllah bilmiyorum yiyen çocuk da zor ama ne yediği de önemli onlar abur cubur çok yiyor ağızları boş durmuyor gidiyor geliyor yiyorlar
Annebal Cgdmltr93 2 yasina kadar kimse cocukta obezlikten dolayi korkmasin. Obezlik dedgimiz sey 2 yasindan sonra kendjni gosterir… benm cocugumunda kilosu fazla 11 ayligiz.. cok sukur istahli bir bebegim var… anne sutu ek gida gece de sadce 2 defa 120cc mama alıyor… ben hic tedirgin olmuyorm cnkukilosu mamadan degil.. yediklerine gelince onuda zaten yurumeye basladigi zaman verebilir vermezsede cok dert degil cunku normale gore boyu uzun
Cgdmltr93 Bisaniyebakarmisin ben 1.75 boyundaym 100 kiloyum babası 1.85 boyunda 110 kilo 😂 sanırım biraz genetik @elizinannesi-19
elizinannesi-19 Benim kızım 1 yaşında 8 kilo bile değil 😭😭😭 maşallah böyle kilolu bebeklere içim gidiyor 😞😞
alpin-annesi Cgdmltr93 ek gıda şöyle veriyorum öğlen 1 öğün çorba ve akşam üstü meyve püresi evde kendim yapıyorum. Gece 1 kere mama içiyor artık 8 de uyuyor 12 de içiyor 6 ya kadar içmiyor günde 4 kere felan mama içiyor yani toplam 🤷🏻♀️ Ama dediğim gibi doktorumuz problem görmedi boyu uzun kilosu boya göre iyi dedi