Edizbeyinannesi Kızla yok mu böyle birşey bebeğim 3 aylık bu arada. Dün doktora sormayı unuttum. Sizin doktorlarınız önerdi mi hiç iştahı açılsın diye birşeyler
Mhrfts2019 3 aylık bebek anne sütü ya da formül mama içebilir iştah açıcı ne olabilir ki ben duymadım hiç . Benim kızımda 3 ile 4 ay arası beslenme sıkıntımız oldu ama sonra düzelmişti .
Edizbeyinannesi Mhrfts2019 ben duymuştum sanki ama pek hatırlayamıyorum. Evet suan baya sıkıntıdayız sürekli oyun istiyor hemen sıkılıyor içmek istemiyor falan baya uğraşıyorum