Vesileee canım tabi tibbi acidan doktor degerlendirmesi gerekir kilo almamasinin altinda baska nedenler yatiyor mu diye ama almayan cocuk da almıyor . Benim kizim da kakasini haftada 1 yapiyordu yeni yeni duzelmeye başladi canım. Ama çişini guzel yapıyor. Dedigim gibi almayinca almiyorlar yapacak bisey yok sagligi yerinde ise kilosunu pek takma canim . Unutma ki kilo her yasta sorun 🙂